Wat krijgen we nu weer, gaan we commercieel zult u misschien denken?
Nee dat laatste is niet het geval maar ik ben slechts een particulier die geheel vrijwillig dit initiatief is gestart. Ik stop er veel energie en vrije tijd in. De kosten voor de e-mail en internet zijn te verwaarlozen. Maar het ziet er meer en meer naar uit dat dit initiatief groot gaat uitpakken met een lange landelijke petitieactie etc.
Dat houdt in:
- veel communicatie (mobiele telefoonkosten)
- naast internet publicititeit misschien flyers, posters
- reiskosten
Voor alle duidelijkheid, ik wil beslist geen vergoedingen voor mijn tijd. En liever steun in natura dan in in harde €.
Voor kleine sponsorbedragen en om prive en actie strikt te scheiden heb ik een Triodosrekening geopend met nr: 39.02.19.754 t.n.v. Dhr. J. Molenaar, u kunt 100 bijen symbolisch adopteren voor slechts €1,-.
Mijn voorkeur gaat echter uit naar steun in natura die direct zijn gekoppeld aan dit initiatief zoals:
- provider; een simpel mobieltje met een gratis 1 jarig abonnement?
- drukkerij/kopij bedrijf: een aantal gratis posters, flyers of ander drukwerk: Drukkerij Kempers levert 10.000 flyers.
- NS: kortingskaart o.i.d.
- zaden van drachtplanten
Tegenprestatie: naast een eenmalig artikel waarin de steun wordt genoemd en het bedrijf wordt bedankt zal ik een aparte pagina inrichten waarin de lijst van sponsers wordt genoemd met een link naar hun eigen internet site.
Drukwerk is een belangrijk onderwerp en hoe meer hoe liever: hier kan ik me voorstellen dat op de flyer etc ook de naam van de sponsor wordt vermeld.
Geïnteresseerde bedrijven kunnen contact opnemen via bijensterfte@gmail.com Daarnaast vraag ik iedereen om rond te kijken om sponsors te vinden.
Alvast bedankt, namens miljoenen bijen
Lijst van Sponsors:
Vitex Natura sponsort de actie Stop de bijensterfte door een aantal “bijenproducten” zoals zaden van drachtplanten, honing, boekjes en bijenwas te verkopen. De winst van deze verkoop wordt aangewens als sponsorgeld voor deze actie om kosten als druk- en verzendkosten etc te dekken. Vitex Natura is een internet winkel dat zich richt op: Fytotherapie, voedingssupplementen, lichaamsverzorging, natuurvoeding en reform.
Hun doelstelling:
Met onze webwinkel willen wij de verkoop van gezonde natuurlijke producten stimuleren. Hierdoor bevorderen wij onze gezondheid en de verbetering van ons milieu.
Kwaliteit in plaats van kwantiteit is het uitgangspunt van VitexNatura en die tot uitdrukking komt in de met zorg uitgekozen producten. Kwaliteit die gezocht wordt in onderlinge samenwerking en omgang met klanten en de leveranciers.
Drukkerij Kempers uit Aalten sponsort de actie Stop de bijensterfte door gratis 10.000 flyers beschikbaar te stellen. Met deze flyers kunnen we nog meer mensen bereiken. Voor een volledig artikel klik HIER.
BWV borstels en Reinigingstechnieken V.O.F. sponsort de actie Stop de bijensterfte door gratis een gros kwastjes beschikbaar te stellen. Deze kwastjes zijn o.a. als bestuivingskwast aan kamerleden aangeboden tezamen met een bestuivingshandleiding. Hiermee wilden we duidelijk maken dat ze straks zelf moeten bestuiven als de bijen uitsterven.
Hoveniersbedrijf Giel van de Palen sponsort de actie met een financiële bijdrage voor de te maken kosten. Het hoveniersbedrijf is gevestigd in Eindhoven. Naast “normaal” hovenierswerk zijn ze gespecialiseerd in natuurlijke tuinen, natuurlijke speeltuinen en zwemvijvers. Meer informatie is te vinden op hun website: www.gielvanderpalen.nl
[…] Sponsors […]